ッ✘دختر خیـــــآل پردآزッ✘
شفق قطبی

تصویر متحرک شفق قطبی تصویر متحرک شفق قطبیتصویر متحرک شفق قطبیتصویر متحرک شفق قطبیتصویر متحرک شفق قطبیتصویر متحرک شفق قطبیتصویر متحرک شفق قطبیتصویر متحرک شفق قطبی


نظرات شما عزیزان:

من
ساعت15:04---7 دی 1394
✘هـــه ﺑــﻪ ﺑَـﻌﻀﯿـــﺎﻡ ﺑــﺎﺱ ﮔــﻔﺖ: ﻣـَـــــﻦ ” ﺭﻭﻏَــﻨـﻢ ” ﺷﻤـــﺎ ” ﺁﺏ” ﺧﻮﺩِﺗـَــﻢ ﺑﮑﺸﯿـــــﺎﺍﺍ،

ﺑﺎﻫـــﺎﺕ ﻗﺎﻃــﯽ ﻧِـﻤﯿــﺸَــﻢ! ﺣـــﺎﻻ ﻫـِــــﯽ ﻫَــــﻢ ﺑِـــﺰَﻥ…✘.


من
ساعت15:03---7 دی 1394

مـــــَـن

⇦⇦فـــقـط⇨⇨

بـه خــدا التمــاس میــکنم

نــه بــنــدش

شــــــــــک نکــــــــــن….



negin
ساعت10:50---7 دی 1394


شیدا
ساعت11:59---3 دی 1394
چه قشنگ
پاسخ:اره خیلی قشنگه


پرنسس الیزابت
ساعت8:44---20 آذر 1394
خیلی قشنگه
پاسخ:خوشحالم خوشت اومد


نرگس
ساعت14:33---13 آذر 1394
.
بعضی از اشیا حس دارند …
گریه می کنند …
مثل بالش من …
هر شب غرق اشک است !


مهدیه
ساعت14:47---11 آذر 1394
سلام خدا...دلم خیلی گرفتس..نمیدونم تو این اوج تنهای کجا برم و با کی خلوت کنم تا یکم باهاش حرف بزنم تا اروم بشم...خدا میدونم کسی حسش رو نداره اخه یه جورای حس میکنم همه تنهان..اخه کی دنبال کی میگرده ...نمیدونم...میخوام خودمو خودت باشیم دو نفری بگم و تو بشنوی...شاید تو بهم نه نگی...منتظرتم..

مریممممممممم
ساعت14:05---11 آذر 1394
زِنـבِگی مِثال ِ تَنِـہ یِ בِرَـᓘـتِـہ ...[پُرِـہ یاـבِگاری]...
هَرچی نِشاطِـہ واωـِ مُـᓘـاطَبِـہ هیچیش ...[واωـِـہ ما نی]...


محمد
ساعت14:42---10 آذر 1394
سلام دوست عزیز

خوبی؟
ممنونم از حضور سبزت
با تبادل لینک موافقم
لینکت کردم

شما هم منو لینک کنید با نام قطره قطره زندگی
خوشحال میشم.


samaneh
ساعت19:46---4 آذر 1394
نيـــــمــــﮧ شبـــــے خواهـــــــــم رفــــت

،ازدنيايـــــے كـــــﮧ مال من نيــــــــست،

از زمينـــــے كـــــﮧ بيـــــــهوده مــــرا بــــﮧ آن بستـــــــــﮧ اند..

دنيــــاوخوشــــے هايش ارزانـــــے آدمهایــــے كـــﮧ...

زير بـــــاران دم از دوســــــتداشتن مـــے زنند...، !!!!!!

امابـــــاران كــــﮧ بند آمـــــد اسيـــــر تمـــــــاشاـــــے

رنگـــــين كمان مــــے شوند!...!!!!!!.


*-*
ساعت19:22---4 آذر 1394
likeeeeeeeeeee

samaneh
ساعت18:59---4 آذر 1394
ﻓـــــﺮﺍﻣـــﻮﺷــﺶ  ﮐﺮﺩﻩ ﺍﻡ ....

ﻓــﻘـــﻂ  ﮔـــﺎﻫــــﯽ  ﺍﺳـــﻤـــﺶ  ﺭﺍ  ﮐــﻪ  ﻣــﯿــﺸـــﻨـــﻮﻡ...

ﺑـــﯽ ﺍﺧـــﺘـــﯿـــﺎﺭ  ﻣـــﯿـــﺸـــﮑـــﻨﻢ . . .

ﮔـــــــــﺎﻫﯽ   ﺑـــــــــــــﻪ   ﻗــــﺪﺭﯼ   ﺩﻟـــــــــــــﻤــ  ...

ﺑﺮﺍﯾـــــــﺖ   ﺗﻨـــــــﮓ   ﻣﯿﺸﻮﺩ   ﮐــــــﻪ  ...

ﺣــــــــــﺎﺿﺮﻡ   ﺣــــــــﺘﯽ   ﺑﺎ   ﺩﯾﮕــــــﺮﯼ  " ﺑــﺒــﯿــﻨــﻤــﺘــــ " ! ! !


[̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅]
ساعت16:51---4 آذر 1394
از ورژڹ جدید خودم خوشم میاد✔
شدم یه دختر : مَنْطِقے↯
✔ سَنگدِل↯
✔ بی رَحْم↯
✔ خُشڪ↯
✔ عَصَبے↯
✔ رُڪ↯
✔ لَجْب ✔ از↯
✔ [*بی احساس*]
✔ {متنفر از پسر}
آخـه زندگے⇦عوضم⇨ کرد↻
ولے خوشحالم ڪہ ⇦عوضیم⇨ نکرد


ساحل
ساعت16:48---4 آذر 1394
وبت خیلی قشنگه ولی بی معرفت کم پیدا شدی حالا فقط واسه آپ هایی که میکنی می آیی نظر میدی
پاسخ:ببخشید چیکار کنم درس دارم!!


[̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅]
ساعت16:48---4 آذر 1394
♥️دﻭﺳـــــــﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﺑﻪ ﺣــــﺮﻑ ﻧﯿـﺴــــﺖ!!!♥️

♥️ﺑﻪ ﻭﻗﺘــــﯿﻪ ﮐﻪ ﺑﺮﺍﺕ ﻣﯿﺬﺍﺭﻩ♥️
♥️ﺑﻪ ﺍﺭﺯﺷﯿﻪ ﮐﻪ ﺑﺮﺍﺕ ﻗﺎﺋﻞ میشه♥️
♥️ﺑﻪ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩﯾﻪ ﮐﻪ ﺑﻬﺖ ﺩﺍﺭه♥️
♥️ﺑﻪ ﺩﻟﮕﺮﻣﯿﻪ که بهت میده♥️
♥️"ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ" ﺍﯾﻦ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ:ﺟﺎ ﺧﺎﻟﯽ ﻫﺎﺷﻮ ﺑﺎ ﺗو پر کنه ♥️
♥️ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ ﺑﺨﺎﻃﺮ ﺗــــــــــﻮ♥️

♥️ﺟﺎ ﺧﺎﻟﯽ ﮐﻨـه...♥️


نازی
ساعت15:26---4 آذر 1394

گاهـــــی " دلت " ...
از سن و ســـــالت مـــــی گیرد ... !!! میخواهـــــی " کودک " باشـــــی .....!
کودکــــی که ...
به هر بهـــــانه ای ...
به " آغــــــــوشِ " غمخواری ...
پنــــــاه می برد !!!
و ...
آســـــوده " اشک " مـــــی ریزد !!!
هـــــــــی ... ؛
بزرگ ک باشــــی ...
بایـــــــد ... :
" بغض هـــــــای " زیادی را ...
" بی صـــــدا " دفن کنــــــی .....!!


نازی
ساعت15:25---4 آذر 1394

در انتهـای زمستـان

و ابتـدای بهـار مرور می‌کنـمت‌!

تـو را چو شاخـه یک گل

نه خشــک ... تازه و سبـز!

درسـت در صفحـه‌ی خـوب آرزوهای کتـاب زندگـی‌ام

دخیــل می‌بنــدم

خدا کند که بدانی چقدر دلتنگم

خدا کنـد که ببینــی چقـدر دلگیرم

در این مســیر بلنـد چه فرصـت خوبــی‌ست

دوباره رد شدنــت

چه عیـدی خوبـی‌ست

دوباره آمدنـت !


نفس
ساعت15:17---4 آذر 1394
وایییییی چه باحال و البته خوشمل...
پاسخ:اره خیلی دوس دارم از نزدیک ببینم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 4 آذر 1394برچسب:, | 14:10 | دختر خیال پرداز
✿ Friends ✿
پارت تولز
دنیای قالب
دنیای آیکون
בو تا בوست مهربوטּ
عــــــاشــــقانــــهــــ
قاطی پاتی
۰•●اشعار شاعران●•۰
دخی بی اعصاب
✘دنیای ما خل و چلا✘
DastaneMan
سردسته شیطونا
کفشهای کال
♥♡♥کافه دخترونه♥♡♥
دل سوخته (مثل ماه)
خفاش شب
زرد
چبرتک
غم خاص
ị ز̲̲̅̅ن̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ב̲̲̅̅گ̲̲̅̅ے̲̲̅̅ ̲̲̅̅ا̲̲̅̅ی̲̲̅̅ن̲̲̅̅ج̲̲̅̅و̲̲̅̅ر̲̲̅̅ے̲̲̅̅ ̲̲̅̅ه̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ا̲̅س ị
❤درســا جووون❤
شعر نو
اسیـــر عشـ❤ــــق
❤حســــــرت و تنــــــــهایی❤
دخمــل شیطون بــلآ
merry girl
عشقولیااااا
bahar
وب سایت رسمی عرفان نظر اهاری
--
حوض نقاشی
کتاب افق
یه عاشق بلا
کتاب خونه دخملونه
miss.x
(ϐεsτ ғϑгιεπd zαняα( miss.x
❤دختران گوگولی❤
maloosak

✷ ❤cartoone and dokhtaroneh❤❁
ʍąղҽ ժìѵօօղҽ..
zikzin
من و زندگی
مــــــــــــــــــن یه‍ دخی لـــــــــــ✖✖ــــــــــــاتــــــــــــ♥ــــــــــــــم
پاییز غم
♥معلم دوست داشتنی من♥
بخند
دخترانی بر خلاف جاذبه زمین
♥فسقلي هاي عاشق♥
:(: I feeł šø gøøđ
★♡♡دنیای دخترونه ما♡♡★
کلک خیال انگیز
دخترونه هـــای مـــن
من و تنهایی
آرزوهای بــربـادرفتـــــــه
عشق بارانیــ من و تو
زندگی
بهار نارنج
ماجــَــراهای مَــنو زِنـــــlifeــــدگی
خط خطی های دلم
sad girl
✘ ッ تــــــــــــــرمه ッ✘
جعبه شادی
کابوس تلخ
دنیای یه دختر باحال
طنز کده
حرفهای دل
یه خآطرع از فــــــــــــردا
دنیای قالب
اریو برزن
*سرزمین خیال های زیبا*
کتابخانه شکلاتی
عشقولیاااا
بیخیال
♥خلوت تنهایی♥
سایت تفریحی خنده بازار
دهکده والیبال
دنیای زیست و زمین
✿عروسکی✿
سرزمین من
My Note
کلبه ی دخترانه ی من
͜͡یِِ͜͜͜͜͜͜͡͡͡͡͡͡ـ͜͜͡͡ہ͜͜͡͡ ͜͜͡͡בُ͜͜͜͜͡͡͡͡ـ͜͜͡͡פֿ͜͜͜͜͡͡͡͡ـ͜͜͡͡ے͜͜͡͡ ͜͜͡͡تُ͜͜͜͜͡͡͡͡ـ͜͜͡͡פֿ͜͜͜͜͡͡͡͡ـ͜͜͡͡س͜͜͡͡♕͜͜͡͡ ͜͜͡͡ب͜͜͡͡آ͜͜͡͡ ͜͜͡͡یِ͜͜͜͜͡͡͡͡ـ͜͜͡͡ہ͜͜͡͡ ͜͜͡͡ع͜͜͡͡آ͜͜͡͡ل͜͜͡͡م͜͜͡͡ـ͜͜͡͡ہ͜͜͡͡ ͜͜͡͡ب͜͜͡͡غُ͜͜͜͡͡͡ض
♥♫☺♪♪دختروونه ♪♪☺♫♥
پاپتی
: - )
ܓ✿ قط♥ـره قط♥ـره زندگی ܓ✿
❁ qαℓвємα ❁
2nim , تصاویر , شباهت ها, عکس, فوتو
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ qαℓвє мαη Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
دخترانه
معجزه قلم
♔ب مثل بیتا♔
می خواهم خوب می شم
♥ورق پاره کاهی♥
حرف های دل تنها
BOOK OF LOVE
دخترونه های نفس
کلبه دلتنگی
❤ღ❤ღ پـــــارادایـ ــ ــ ــس لاو ღ❤ღ❤
مرده نامه
زنــــــدگــــــی به سبکـــ دخترونـــه
کتابدوست
قصر اشفته
آبي ترين خيال
سرزمین خیال
کتاب خانه
جادوی بسکتبال
دنیای رمان
شکلک
جی پی اس ردیاب ماشین
ال ای دی هدلایت زنون led
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند

 





✿ Other ✿

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 195
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 195
بازدید ماه : 803
بازدید کل : 1990
تعداد مطالب : 113
تعداد نظرات : 1207
تعداد آنلاین : 1

کد چرخش عکس

کد کج شدن گوشه تصویر

>";

Small Pink Outline Pointer